-
Posts
33 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
Reputation Activity
-
djdanby got a reaction from UCanFixIt in Wise Jet Search Feedback (German)
Etwas besser geworden:
Positiv:
- Die Suche nach bestimmten Elementen ist nun möglich. Ich sehe ihr habt meinen Rat beherzigt.
- Die Laufwerke sind nun gezielt auswählbar. Auch das finde ich gut.
- Nach wie vor sehr schnell beim suchen.
Negativ:
- Ein Doppelklick öffnet (immernoch) nicht direkt die Datei mit dem von Windows festgelegten Programm, sondern man muss erst das passende Programm auswählen. Umständlich und nervig! Stattdessen sollte im Kontextmenü per Rechtsklick die Option "Öffnen mit.." dafür verfügbar sein.
- Datei Typ Icons fehlen. Das macht die Ansicht unübersichtlich.
- Die Dateitypen-Auswahl sollte getrennt vom Suchbegriff-Eingabefeld sein. Es ist sehr verwirrend wenn statt dem eingegeben Suchbegriff plötzlich die Dateitypen wie *.jpg etc. darin stehen.
Language (German):
Der Begriff "type" wurde noch nicht übersetzt in "Typ"
Fehlt:
Man sollte bestimmte Felder wie "Änderungsdatum" ausblenden können und dafür weitere hinzufügen können. Das erleichtert die Suche nach bestimmten Suchkriterien.
Ich hoffe meine Feedback hilft euch etwas. Weiter so
-
djdanby reacted to Config in WiseGameBooster feature requests, bug reports, updated translations
Hi Daniel.
Please simply delete the icons you think are not right. It won't affect anything.
We will further improve the software.
Thanks for the names you added to the list.
Meanwhile, users can also DIY the list by adding the files of one's own to it.
In this way, the possibility to wrongly categorize game file names will be reduced.
-
djdanby reacted to WiseCleaner in [Solved - Win7] Help and support was not able to start
It is too bad.
Try following steps:
1, If you use wise care 365 to slim system (delete the Help files), and you never uninstall wise care 365, you can restore it.
Run wise care 365-----Restore----System restore, select a point to restore.
2, If you don't have a restore point, use this way.
Open C:\Windows, find the folder Help (if it not exist, create a new folder named "Help"), right-click it, click Restore previous versions, select a earlier point, Copy it to a specify location
Then copy the folder and paste it to C:\Windows
-
djdanby reacted to Omar_Jokr in [Solved - Win7] Help and support was not able to start
Yes ! Thank you so much
-
djdanby reacted to WiseCleaner in [Solved - Win7] Help and support was not able to start
Download Help.zip, unzip it then copy the folder "Help" and paste it to C:\Windows
-
djdanby reacted to Config in System WIN 7 Hom
Thank you so much Daniel
Hallo Rolf und Hilde,
Bitte Sie Feedback.
Danke.